درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
چهارشنبه، 16 خرداد 1403 - 20:32   

دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی برگزار می‌شود

  دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی برگزار می‌شود


ادامه ادامه مطلب یک

۴ نکته برای متخصصان روابط‌عمومی

  ۴ نکته برای متخصصان روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب دو

60 درصد از پاسخ‌های مدل کپی لیکس حاوی سرقت ادبی است

  60 درصد از پاسخ‌های مدل کپی لیکس حاوی سرقت ادبی است


ادامه ادامه مطلب سه

مه مغزی طولانی کووید: تاثیر و راهبردهای مقابله

  مه مغزی طولانی کووید: تاثیر و راهبردهای مقابله


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  چت‌جی‌پی‌تی جدید: 12 درخواست تغییر بازی که قبلا امتحان نکرده‌اید
  محاسبات کوانتومی: مرز بعدی فناوری یا خطری برای آینده؟
  اطلاعیه هیات نظارت بر مطبوعات در خصوص انتخابات ریاست جمهوری
  نوآوری در هولوگرام‌ها پتانسیل‌های هیجان‌انگیزی را به ارمغان می‌آورد
  چالش بازاریابی: از رقابت پیشی بگیرید
  مه مغزی طولانی کووید: تاثیر و راهبردهای مقابله
  دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی برگزار می‌شود
  دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی برگزار می‌شود
  آینده روابط‌عمومی: سفری به دنیای فناوری، محتوا و تعامل
  نقش روابط‌عمومی در افزایش پایداری کشاورزی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 27385صفحه نخست » جمعه، 3 دی 1395 - 11:55
گذراندن بیش از حد وقت در شبکه‌های اجتماعی باعث "غمگینی" می‌شود
شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- نتیجه یک تحقیق نشان می‌دهد که گذراندن بیش از حد وقت در ایام کریسمس در فیس بوک و تماشای عکس‌های تعطیلات و خانواده‌های "ایده ال" احتمالا بیشتر باعث غمگینی شما می‌شود تا شادمانی.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- نتیجه یک تحقیق نشان می‌دهد که گذراندن بیش از حد وقت در ایام کریسمس در فیس بوک و تماشای عکس‌های تعطیلات و خانواده‌های "ایده ال" احتمالا بیشتر باعث غمگینی شما می‌شود تا شادمانی.

این تحقیق در یکی از دانشگاه‌های کپنهاگ در دانمارک انجام شده است.

براساس این تحقیق استفاده بیش از حد از شبکه‌های اجتماعی می‌تواند باعث بروز حس حسرت و حسادت شود.

این تحقیق به ویژه درباره تاثیر منفی وقت‌گذرانی در شبکه‌های اجتماعی بدون آن که با کسی از طریق این شبکه‌ها در ارتباط باشیم، هشدار داده است.

در این تحقیق به کاربران توصیه شده که در ایام کریسمس از این شبکه‌ها فاصله بگیرند.

بررسی بیش از یک هزار شرکت‌کننده در این تحقیق که اکثر آن‌ها زن بودند نشان داده که "استفاده منظم از شبکه‌های اجتماعی مثل فیس‌بوک می‌تواند بر روی احساسات مثبت و همچنین حس رضایت از زندگی تاثیر منفی داشته باشد".


"مقایسه‌های اجتماعی غیرواقع بینانه"
محققان نسبت به ایجاد حس حسادت و تغییر حالت کسانی که ساعات طولانی از وقت خود را به خواندن داستان‌های دیگران در شبکه‌های اجتماعی می‌گذرانند، هشدار داده‌اند.

به گفته آنها این مسئله باعث ایجاد مقایسه اجتماعی غیرواقع‌بینانه در بین این قبیل کاربران می‌شود.

در این تحقیق گفته شده که مشارکت فعالانه در گفتگو و ارتباط با سایرین در شبکه‌های اجتماعی ظاهرا تجربه بسیار مثبت‌تری را برای کاربران به همراه خواهد داشت.

نتایج این تحقیق در ژورنال روانشناسی سایبری، شبکه‌های اجتماعی و رفتاری منتشر شده است.

براساس این تحقیق، نظریه دیگر برای بهبود سلامتی، توقف کامل استفاده از شبکه‌های اجتماعی به مدت یک هفته است.

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی برگزار می‌شود


  دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی برگزار می‌شود


  کاهش توهم هوش مصنوعی


  ۴ نکته برای متخصصان روابط‌عمومی


  چه چیزی یک رهبر عالی در تغییر ایجاد می‌کند؟


  روابط‌عمومی مبتنی بر داده: فراتر از معیارهای غرور


  60 درصد از پاسخ‌های مدل کپی لیکس حاوی سرقت ادبی است


  مینیمال نویسی در روابط‌عمومی


  نقاب دروغ: ریشه‌یابی دروغگویی در جوامع


  کم بازده‌ترین کشور جهان


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد